:: Menu ::

Przejścia użytkownika Grzesiek, Arek
Rejon Droga, wycena, styl Data przejścia Autor przejścia

Tatry Seroka Vieża (Mały lodowy szczyt)Motyka V OS 2011-08-06Grzesiek, Arek
1 i 2 wyciąg super. Nieprawdopodbne wymycia, którymi się wspina, naprawdę robią wrażenie. Na 3 wyciągu poszliśmy sugerując się schematem w lewo i wbiliśmy się w jakieś około szóstkowe trudności. Nie byliśmy pierwsi bo były tam już haki więc chyba jest to częsty błąd. Dla ewentualnych powtarzających uwaga żeby raczej sugerować się zdjęciem z wrysowaną linią drogi niż schematem i na początku 3 wyciągu raczej w prawo niż w lewo. Dolina piękna, droga bardzo ładna. Tylko podejście dość długie ale za to przyjemne. Do tego stopnia, że nawet po 2,5 godziny snu podchodzi się przyjemnie:) Następnego dnia zrobiliśmy jeszcze Klasyczną na tej samej ścianie, również warta zrobienia.

Tatry, Zamarła TurniaPrawi Wrześniacy VI+ OS 2010-06-07Grzesiek, Arek
Ale była lampa:) Moje dłonie od słońca wyglądają jak poparzone. Prawych Wrzesniaków zrobiliśmy wariantem za 6+, tak jak został przygotowany przez TBM. Jedna z ładniejszych tatrzańskich dróg jakie robiłem, praktycznie nie ma kruszyzny, na każdym wyciągu trzeba się wspinać. Droga wyczyszczona z żelastwa. Była to właściwie jedyna droga którą zrobiliśmy na której trzeba było dużo dokładać. Inne drogi to: - Lewa Pilchówka 5+ - również BARDZO ładna droga. W całości wspinaczkowa (do samej grani), brak kruszyzny, sporo haków, kilka przelotów dołożyliśmy. - Klasyczna 5 - tu się zawiedliśmy, sporo gemelu, ładne raczej pojedyncze wyciągi niż całość a do tego wszystkiego w trudnościach było totalnie mokro. Żelastwa cała masa, dołożyliśmy chyba jeden przelot. Być może w sezonie tych luźnych kamieni jest mniej, gdyby było sucho tez pewnie mielibyśmy bardziej pozytywne odczucia.

HradokStara cesta VI OS 2010-05-23Grzesiek, Arek
Uwielbiam Hradok, piękny wspin. Oprócz Starej cesty padło Rybarskieho 5+, Majova 5+, Kratky kut 5. Żeby przetrasnponować wyceny z hradokowego na nasze należy sobie dopisać pół stopnia a i tak wychodzi nam bardzo masywna droga w danym stopniu. Cyferki cyferkami a wspinanie piękne. Tam po prostu nie ma brzydkich dróg.